
Pinterest: Εγκαινιάζει το επόμενο στάδιο δοκιμής data clean rooms με τη Wayfair
Το Pinterest εγκαινιάζει το επόμενο στάδιο της δοκιμαστικής δοκιμής των data clean rooms, σε συνεργασία με τη LiveRamp. Την ίδια ώρα, η εταιρεία λιανικής πώλησης Wayfair πρόκειται να γίνει η πρώτη επιχείρηση που θα ενσωματώσει τη νέα διαδικασία.
Το Pinterest ανακοίνωσε αρχικά τη συνεργασία του με τη LiveRamp για τα data clean rooms τον Ιανουάριο, ως μέσο αντιμετώπισης της απώλειας πληροφοριών ως αποτέλεσμα της ενημέρωσης iOS 14 της Apple και άλλων εξελισσόμενων μέτρων προστασίας της ιδιωτικής ζωής.
Όπως εξηγεί το Pinterest: «Σε αυτό το πιλοτικό πρόγραμμα, η Wayfair θα αποκτήσει συγκεντρωτική εικόνα της απόδοσης των διαφημίσεών της στο Pinterest, με την πλατφόρμα συνεργασίας δεδομένων της LiveRamp να διασφαλίζει ότι κανένα από τα δύο μέρη δεν έχει πρόσβαση στα αναγνωρίσιμα δεδομένα πελατών του άλλου μέρους. Το Pinterest ολοκλήρωσε την ενσωμάτωση με τη LiveRamp νωρίτερα φέτος, η οποία ξεκλειδώνει προηγμένες αναλύσεις με παραμετροποιήσιμα δικαιώματα και ελέγχους απορρήτου για ασφαλή συνεργασία δεδομένων».
Θα μπορούσε να είναι ένας καλός τρόπος για τη βελτίωση της στόχευσης των καρφιτσών, με βάση λίστες πελατών και πληροφορίες για το Pinterest, που μπορεί να επιτρέψει πιο προηγμένη τμηματοποίηση και lookalike reach. Το Pinterest διαπίστωσε επίσης ότι τα διάφορα brands βλέπουν καλύτερα αποτελέσματα όταν συνδυάζουν σημεία δεδομένων, σε αντίθεση με τη χρήση μίας μόνο πηγής μεμονωμένα, με τους διαφημιζόμενους που χρησιμοποιούν πιο λεπτομερή, βασισμένη στα ενδιαφέροντα στόχευση, σε συνδυασμό με λίστες πελατών πρώτου μέρους, να βλέπουν γενικά σημαντικά βελτιωμένες επιδόσεις.